افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 10782
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

آمیزش دردناک

 

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.

یکی از دلایل شایع درد هنگام آمیزش برای زنان خشکی واژن است. اگر خانم به هر دلیل آمادگی دخول را نداشته باشد، این عمل می تواند بسیار دردناک باشد.

در اکثر موارد خشکی واژن به دلیل نداشتن پیش نوازی کافی است، یعنی خانم این فرصت را پیدا نکرده که از نظر جسمی به محرک های جنسی پاسخ دهد و محیط واژن به اندازه کافی لغزنده نیست. از جمله دلایل و شرایط دیگری که میتواند باعث خشکی واژن شود داروهایی است که فرد مصرف می کند. در این مورد مشورت با پزشک و یا مطالعه در مورد دارویی که مصرف می کنید، می تواند مفید باشد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شک همسرتان نسبت به خودتان را از بين ببريد!

 

اگر مردتان نسبت به شما حسود شود باعث ميشود که برروي روابط شما سخت گيريهاي زيادي را انجام دهد . مثلا اگر مردي شما را نگاه کند او به شدت عصباني ميشود و يا اينکه اگر بدون او و به تنهايي از خانه خارج شويد او دائما نگران شماست

 
 

چرا آقايان حسود ميشوند ؟ چرا در روابط عاشقانه و يا زناشويي حسادت و بد بيني در بين آقايان به وجود ميآيد ؟

حسادت معمولا يک احساسي است که در بين همه ي افراد بشري کم يازياد وجود دارد ، امااين حسادت زماني که به روابط عاشقانه يا روابط زناشويي نفوذ ميکند مخرب ميشود . زيرا دراين روابط حسادت به بالاترين درجه ي ممکن ميرسد و باعث ميشود که روابط گذشته را کاملا ازبين ببرد .

 

 

اگر مردتان نسبت به شما حسود شود باعث ميشود که برروي روابط شما سخت گيريهاي زيادي را انجام دهد . مثلا اگر مردي شما را نگاهکند او به شدت عصباني ميشود و يا اينکه اگر بدون او و به تنهايي از خانهخارج شويد او دائما نگران شماست که با چه شخصي هستيد ؟ آيا با آقايان ومردهاي ديگر صحبت ميکنيد ؟ به کجا ميرويد ؟ آن قدر به شما زنگ ميزند و ياهنگام مراجعت به خانهاينقدر از شما دراين رابطه سئوال ميپرسد که شما راکلافه ميکند و نميدانيد با او واين اخلاقش چه کار بايد کرد ؟

 

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه همسرتان را مثل موم نرم کنيد ؟


 
شايد اين کار، مثل موم نرم کردن شوهران ، آرزوي خيلي از خانم ها باشد، اما آرزوي محالي نيست و رموز ساده اي دارد. براي اين کار به چند توصيه عمل کنيد:
ـ شنونده خوبي باشيد.
ـ او را نصيحت نکنيد، بويژه در حضور ديگران.
ـ شوهر خود را با ديگري مقايسه نکنيد، از او ايراد نگيريد و تحقيرش نکنيد.
ـ چارچوب فکري و ذهني شوهر خود را بشناسيد و او را آنچنان که هست درک کنيد.
ـ نسبت به وضعيت روحي شوهرتان دقيق و حساس باشيد.
ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنيد و به آن احترام بگذاريد.
ـ زمينه هاي حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشويد.
ـ زبان نگاه را بياموزيد و ارتباط هاي غيرکلامي با همسر خويش را بيشتر کنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: چهار شنبه 10 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عادتهايي که باعث سردي روابط زناشويي مي شود!


 
   
 
براي آنکه زندگي زناشويي تان به خوبي پيش رود، بي خود به دنبال شگردهاي معجزه آسا نباشيد.

در عوض، مي توانيد از برخي از تله هايي که احتمال دارد در درازمدت رشته هاي پيوند دهنده بين شما را سست و ضعيف کند، دوري کنيد. در اينجا راهنمايي کوچکي در مورد عادات بدي که کاملا بايد کنار بگذاريد ارائه مي دهيم!

1) تلويزيون

تلويزيون قاتل عشق است. در اين مورد هيچ شکي نداشته باشيد! شام خوردن جلوي تلويزيون را قدغن کنيد. هر شب غذا خوردن جلوي تلويزيون به همراه گويندگان نمي گذارد حواستان به يکديگر باشد، از آن گذشته آن قدر جلوي تلويزيون به تماشاي فيلم مشغول بوده ايد که وقتي به رختخواب مي رويد ، حتي ديگر وقت نداريد با هم حرف بزنيد و از حال يکديگر باخبر شويد. تنها چاره کار اين است که اين دشمن را از زندگي عاشقانه بيرون بيندازيد! براي آنکه در اين کار زياد سخت گيري نکرده باشيد ، مي توانيد موافقت کنيد که در هفته ، ? شب تلويزيون خاموش باشد.

2) خانه نشيني

به خاطر تلويزيون و يا بنا به دلايلي، ديگر بيرون نمي رويد! مگر درهاي آن رستوران دنج و کوچکي که آن قدر عاشق اش بوديد ، بسته شده؟ پس آن شب هايي که با هم به سينما مي رفتيد و به بگومگوهاي پرشور و حرارت مي پرداختيد چي شد؟ و حالا فقط ماهي يکبار آن هم فقط براي ديدن دوستان بيرون مي رويد و احتمالا آنها هم براي بازديد پيش شما مي آيند. ديگر از گردش هاي دونفره و شب نشيني هاي رمانتيک خبري نيست! بايد دوباره آن حال و هوا را به دست آوريد و به اتفاق يکديگر از خانه بيرون بزنيد! حالا که به تازگي از شر تلويزيون خلاص شده ايد، از پولي که براي ماليات آن کنار مي گذاشتيد، براي گردش و بيرون رفتن استفاده کنيد!

3) ساعات اضافي

ديگر دير از سر کار به خانه برنگرديد! نه تنها براي خودتان وقت نداريد بلکه علاوه بر آن خستگي و عصبانيت تان را با خود به خانه مي آوريد که حقيقتا جز خوشايندي براي همسرتان نيست! تنها کافي است که کار، تمام زندگيتان را به خود مشغول کند، به سرعت تنها موضوعي مي شود که از آن در خانه حرف مي زنيد. بس کنيد! سعي کنيد به حد کافي زود به خانه برگرديد تا قبل از شام کمي وقت براي خودتان و يا با هم بودن داشته باشيد. به شرطي در اين مدت جلوي تلويزيون ولو نشويد! و خصوصا براي آنکه توجه بيشتري به يکديگر داشته باشيد، هر ازگاهي کار را از ياد ببريد.

4) رسيدگي به وضع ظاهر

فکر نکنيد چون ديگر زن و شوهر هستيد و چندين سال از زندگي مشترکتان مي گذرد، بايد نسبت به وضع ظاهرتان بي خيال شويد! دست از شلختگي و نا مرتب بودن برداريد، موهايتان را ژوليده و درهم رها نکنيد، از ريخت و پاش کردن در خانه خودداري کنيد و به خودتان برسيد! همسرتان مطمئنا شما را همانگونه که هستيد دوست دارد، با اين حال چرا سعي نمي کنيد خود را به بهترين شکل نشان دهيد؟ به اين ترتيب به او نشان مي دهيد که حضور او و تاثيري که بر او مي گذاريد برايتان مهم است!

5) بي توجهي

يکي ديگر از دشمنان بزرگ زن و شوهرها ، بي توجهي است. در اينجا منظور از توجه کردن گل خريدن و يا هديه دادن نيست بلکه تنها نگاه کردن به همسرتان است. زماني که همسرتان آرايشگاه رفته و يا کت جديدي خريده است به او توجه نشان دهيد؛ به خصوص زماني که او را شيک و زيبا مي بينيد و يا وقتي که او با تعريف هاي بجا و مناسبش شما را تحت تأثير قرار مي دهد، از او تعريف کنيد. زيرا تعريف و تمجيد ها هميشه خوشايند هستند ، اما تنها زماني که درست و بجا به کار برده شوند.

6) حسادت مفرط

دست از پاييدن و سين جين کردن همسرتان برداريد زيرا زندگي مشترک براساس اعتمادي دو جانبه بنا مي شود. شک و بدگماني هاي بيش از حد شما ، در نهايت او را به ستوه آورده و به سمت فرد ديگري هل مي دهد!

7) خانواده همسر

نه، مطمئنا تمام خانواده هاي همسر آنگونه که در فيلم ها به صورت منفي نشان داده مي شوند، نيستند. تفاهم بين همسر و خانواده شما اغلب مي تواند گرم و صميمانه باشد. اما نکته مهم آن است که بدانيد زماني که اين تفاهم به حد کافي وجود دارد ، چيزي را به همسرتان تحميل نکنيد. چنانچه احساس مي کنيد که همسرتان از رفت وآمد هاي آخر هفته کم کم خسته مي شود به او اصرار نکنيد آخر هر هفته براي ناهار با خانواده شما باشد و البته اين قاعده در مورد ميهماني هاي همکاران و دوستان قديمي نيز صدق مي کند.

8) نبود برنامه

تشکيل خانواده به معناي گذراندن زندگي بدون در نظر گرفتن آينده نيست. شما بايد به اتفاق هم آينده تان را بسازيد. از برنامه هاي کوتاه مدت (مکاني که تعطيلات را در آنجا مي گذرانيد، خريد اتومبيل و...) گرفته تا برنامه هاي بزرگ تر (بچه دار شدن، عازم شهر ديگري شدن و...) بي درنگ در مورد آينده تان و اينکه چگونه با آن روبه رو مي شويد فکر کنيد. اين عمل روابط شما را منسجم تر و شور و شوق پيش روي در زندگي را در شما شعله ور مي کند!

9) سکوت

مطئنا عدم گفت وگو براي زندگي زناشويي مضر است. اين امر بنا به دلايل مختلف اغلب ناشي از کمبود وقت و يا بي توجهي زن و مرد نسبت به يکديگر است که در بالا از آنها نام برده ايم. با اين حال، معمولا گفت وگو ميان زن و مرد صورت مي گيرد، اما هيچ يک از طرفين به حرف هاي يکديگر گوش نمي دهند... در اين حالت، موضوعي را با هم مطرح کنيد و سعي کنيد حقيقتا حرف طرف مقابل تان را بفهميد. درصورت نياز، بي درنگ از يک روان درمانگر کمک بگيريد.
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه در مواقع سختي، خونسرد باشيم؟


 
اگر مصاحبه اي داريد تشويش و نگراني تان کاملا طبيعي است. اگرچه براي از بين بردن نگراني و استرس راهکار قطعي اي وجود ندارد اما راههايي براي آرام کردنتان وجود دارد که در زير آمده است:
1 آماده شويد:
اکثر ما، وقتي هنوز کاملا آمادگي کاري را نداريم نگران و عصبي مي شويم. اگر سخنراني داريد، يک شب قبل از آن تمرين کنيد و يادداشت برداريد يا زمان بيشتري را صرف تمرين روي متن سخنراني تان بکنيد طوري که به زمان حضورتان لطمه اي نخورد و سر موقع در جمع مهمانان حاضر شويد. زيرا هرچه ديرتر به محل برسيد دستپاچگي شما بيشتر مي شود و تمرکزتان را از دست مي دهيد. همچنين قبل از سخنراني کاملا استراحت کنيد تا بدون استرس بتوانيد يک سخنراني خوبي را ارائه دهيد.
2 خودتان را آرام کنيد:
از خوراکي هايي که خاصيت آرامش بخشي دارند استفاده کنيد مثلا چاي بابونه بخوريد. اما از مواد مهيج و هيجان انگيز مانند کافئين و سيگار و مشروبات الکلي که ضربان قلبتان را بالا مي برد پرهيز کنيد. شما هرگز نمي دانيد بدنتان در مقابل اين مواد چه واکنشي نشان مي دهد. پس چرا ريسک کنيد؟
3 تنش ها را از خودتان دور کنيد:
معمولا وقتي که تنش و نگراني به سراغمان مي آيد، ماهيچه هايمان به هم گره مي خورد که درنتيجه گردش خونمان کم مي شود و امکان ريلکس شدن و آرامش داشتن سختتر مي شود. براي اينکه از اين اتفاق جلوگيري کنيد، ماهيچه هاي پايتان را منقبض کنيد، تا ? بشماريد و ماهيچه ها را آزاد کنيد. به همين روش انقباض ماهيچه هاي نقاط ديگر بدنتان را ادامه دهيد، و وقتي ماهيچه هاي شانه ها و گردنتان را منقبض کرديد، متوقف کنيد.
4 هوا را به داخل فرو ببريد:
اگر نفس عميق مي کشيد، هوا را از طريق بيني تان از شکمتان (نه از قفسه سينه تان) به داخل بکشيد. اين کار، آرامشي را براي شما به ارمغان مي آورد.
5 با پزشک مشورت کنيد:
مصرف بعضي داروها باعث عصبي شدن و تشويش و نگراني مي شود. اما انجام دادن يوگا به صورت مرتب تاثير بسزايي در از بين بردن تنش ها و نگراني ها دارد همچنين يوگا يک راه طولاني مدت براي کنترل اعصاب مي باشد.   
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نياز اساسي يک مرد در روابط زناشويي


 
 
 
 
1) اعتماد
2) پذيرش ( باورد داشتن )
3) قدرداني
4) تحسين
5) تاييد
6) تشويق
تفاوت هاي بسياري در بين زن و مرد وجود دارد و عدم شناخت و آگاهي نسبت به اين تفاوت ها گاه باعث ايجاد مشکلات فرواني در روابط و زندگي زناشويي ايجاد مي کند. در زير به وجود نيازهاي اساسي که يک مرد در روابط دارد و همسرش بايد به آنان توجه ويژه داشته باشد.
1) مرد به اعتماد نياز دارد:
هنگامي که زن به شوهرش به گونه اي بنگرد که او را باور دارد، مرد احساس مي کند که همسرش او را باور دارد. از اعتماد داشتن به مرد چنين استنباط مي شود که او تمام توان خود را به کار مي گيرد و براي همسر خود نهايت تلاش خود را مي کند. وقتي واکنش زن نشان دهنده باور مثبتي درباره توانايي هاي همسرش است، همين باور مثبت، نخستين نياز اساسي عاشقانه مرد را برآورده مي کند و خود مرد نيز توجه بيشتري به احساسات و نيازهاي همسرش مي نمايد.
2) مرد به پذيرش نيازمند است:


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

وقتي مردي شما را بخواهد..


اين توصيه ها را يک مشاور روانشناس برايم گفته است؛ آنقدر جالب بودند که بد نديدم به شما هم منتقلشان کنم.

وقتي مردي شما را بخواهد، هيچ چيز نمي تواند جلوي او را بگيرد.

اگر شما را نخواهد، هيچ چيز نمي تواند نگهش دارد.

دست از بهانه گيري براي يک مرد و رفتار او برداريد.

هيچوقت خودتان را براي رابطه اي که ارزشش را ندارد تغيير ندهيد.

رفتار آرامتر هميشه بهتر است.

قبل از اينکه بفهميد واقعاً چه چيز خوشحالتان مي کند، با کسي ارتباط برقرار نکنيد.

اگر رابطه تان به اين خاطر که مردتان آنطور که لياقتش را داريد، با شما رفتار نمي کند، به اتمام رسيد، هيچوقت سعي نکنيد که با هم دو دوست معمولي باشيد.

يک دوست با دوست خود بدرفتاري نمي کند.

پاگير نشويد. اگر فکر مي کنيد که شما را در حالت تعليق نگه داشته است، مطمئن باشيد که حتماً اينکار را کرده است.

هيچوقت به خاطر اينکه فکر مي کنيد گذر زمان ممکن است اوضاع را بهتر کند، در يک رابطه نمانيد. ممکن است يکسال بعد به خاطر اينکار از خودتان عصباني شويد، چون اوضاع هيچ تغييري نکرده است.

تنها کسي که در رابطه مي توانيد کنترلش کنيد، خودتان هستيد.

از مرداني که پيش از ازدواج تقاضاي رابطه جنسي ميکنند دوري گزينيد.

براي رفتاري که با شما دارد، حد و مرز بگذاريد.

اگر چيزي ناراحتتان مي کند، حتماً با او درميان بگذاريد.

هيچوقت اجازه ندهيد، طرفتان همه چيزتان را بداند. ممکن است بعدها بر ضد شما از آن استفاده کند.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هر روز نو شدن کار سختي نيست


چون قرار نيست که ما بر خلاف قوانين طبيعي عمل کنيم. خورشيد هر روز صبح از نو طلوع مي کند. گنجشکان هر روز صبح از نو شروع به نغمه سرايي و حمد و ستايش خدا مي کنند. اکسيژن موجود در جو زمين هر روز صبح از نو ساخته مي شود. زندگي هر روز صبح از نو جريان پيدا مي کند. پس ما اگر موافق با جريان طبيعت حرکت کنيم مي توانيم هر روز از نو متولد شويم.
اين کار سخت نيست.
زندگي تمامي مردان بزرگ بر روي اين کره خاکي به ما آموخته است که ما مي توانيم هر روز تولد نو و دوباره اي داشته باشيم.
«گاندي» در سنين کهنسالي رهبري مبارزه عليه استکبار انگليس را بر عهده گرفت.
«ري کراک» بنيانگذار رستوران هاي زنجيره اي همبرگر در سن ?? سالگي توانست قرارداد خود مبني بر خريد امتياز همبرگر را به امضا برساند.
«اديسون» بارها و بارها آزمايشگاهش دچار حريق شد. در يکي از آتش سوزي ها که عظيم ترين آزمايشگاه او را در بر گرفته بود شخصي از او سوال کرد، حالا مي خواهي چه کار کني؟
اديسون پاسخ داد: «از فردا دوباره مي سازمش»
اين است تولد دوباره.
تولد دوباره يعني اجازه ندهيم که شکست منجر به نا اميدي ما شود.
نا اميدي در برابر هر روز نو شدن بي معني است.
وقتي ما هر روز نو بشويم ديگر وقتي نداريم براي اين که بخواهيم نا اميد و افسرده باقي بمانيم.
چون اگر نا اميد هم شويم نهايتا ?? الي ?? ساعت بيشتر طول نخواهد کشيد. زيرا ما قرار است فردا همچون خورشيد از نو متولد بشويم. پس امروز من، هر گونه که بود گذشت. فردا مال من است و خود با دست هاي خود آن را خواهم ساخت. با شادي و نشاط و سر زندگي.
? تولد دوباره
حال با اين توضيحاتي که به شما ارائه دادم آيا هر روز بر خاستن ما از خواب يک معجزه بزرگ از جانب خداوند نيست؟


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هنر عذرخواهي


معذرت خواهي و ابراز ناراحتي از اينکه شايد ديگران را ناراحت کرده باشيم؛

هنر و در واقع مهارتي است که کسب کردني مي باشد و با تمرين مي توان آنرا تقويت کرد.


موقعيتي را در نظر بگيريد که به دليل يک اشتباه که از جانب شما سر زده است، دوستتان يا همسرتان ناراحت شده است. در اين حالت چند انتخاب وجود دارد :

1 – ابتدا اينکه با خود بگوييد “چرا غرورم را بشکنم و عذرخواهي کنم؟ انسان جايزالخطاست…، شده که شده…” و امثال اين نوع جملات که در سر مي پرورانيم که کاملا غلط و مردود است و کاري دور از انسانيت است.


2 انتخاب دوم شما اين است که در همان لحظه عذرخواهي نمي کنيد اين کار را به بعد و موقعيتي ديگر واگذار مي کنيد. مثلا با خود مي گوييد “تا شب از او عذرخواهي مي کنم” و يا اينکه “در ميهماني بعدي از دلش در خواهم آورد…” که راه درستي نيست.



3– انتخاب سوم اين است که تصميم مي گيريد که موضوع را با يک هديه در اسرع وقت جبران کنيد که اين موضوع شايد موکول به وقتي شود که ديگر کار از کار گذشته و اين هم تصميم مناسبي نيست اما در نوع خود مي تواند کارساز باشد.



4 – انتخاب آخر، هماني است که حدس زده ايد: عذرخواهي در همان لحظه. دقيقا چند ثانيه و يا حداکثر چند دقيقه پس از اينکه به اشتباه خود پي برديم، عذرخواهيم مي کنيم و موضوع را تمام مي کنيم. اين روش بسيار کار ساز است.


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هوسراني مردان از کجا ريشه مي گيرد؟


 
 
آسيب شناسان اجتماعي مسائل اجتماعي و فرهنگي ، باورهاي ديني ،زياده خواهي مردان و رفتار همسران را از عوامل مؤثر بر رفتار هاي نامناسب جنسي آقايان مطرح کرده اند.
از جمله عوامل مؤثر بر رفتارهاي صحيح جنسي، ادب اجتماعي، پايبندي به باورهاي ديني، رعايت معيارهاي اخلاقي، علاقه به طهارت و پاکي خانواده از شر آلودگي ها، عشق به همسر و خانواده و ازدواج بهنگام، اشباع جنسي و … است.
بر اساس مطالعات انجام شده توسط دکتر مجيد ابهري از سوي ديگر رفتارهاي نامناسب جنسي و نيز عرضه و تفاضاي نامشروع مي تواند ناشي از عدم ارضاء جنسي و نارضايتي از زندگي زناشويي باشد.
همچنين زياده خواهي و تنوع طلبي هم در تقاضاي نامشروع مردان مؤثر است که عمدتاً محصول شرايط ذيل است:ـ تغيير ناگهاني پايگاه اجتماعي ـ اقتصادي افراد اعم از زن يا مرد متأهل که مي تواند فرد را به سوي تغيير همسر سوق دهد يا رضايت او را از همسر قانونيش کاهش دهد. در اين شرايط اکثراً تأمين نياز جنسي از راه نامشروع انجام خواهد گرفت.
اين آسيب شناس اجتماعي در خصوص نقش رفتار همسران نيز بيان داشته است :
برخي از بانوان به محض تولد اولين فرزند تمام عاطفه و توجه خود را معطوف به فرزند نموده و به نيازها و عواطف همسر خود توجهي ندارند و مرد تشنه محبت را به حال خود رها مي کنند. آمار طلاق زنان پس از تولد اولين فرزند گوياي اين حقيقت تلخ است. اين شرايط مسلماً مي تواند مرد را به سوي تقاضاهايي خارج از محدوده? مشروع سوق دهد.
بر اساس مطالعه دکتر ابهري ، عامل ديگر مؤثر بر اينگونه رفتارهاي نا مناسب آقايان مي تواند برخي عادتهاي بانوان در مسائل ظاهري خود باشد به طوريکه برخي بانوان عادت دارند با لباس و ظاهر بسيار دل آزار در منزل حاضر شوند، اما در هنگام خروج از خانه،بي نهايت به ظاهر، آرايش و لباس خود توجه مي کنند. از سوي ديگر همسر اين نوع زنان در خارج از خانه بانواني را مي بيند که با لوازم مختلف زيبايي چون لنز رنگي، ناخن مص


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com